Gøtt nyttår!

Vi ønsker dere alle et riktig godt nyttår, og gleder oss til å se dere igjen på mandag 4. januar!

Hei alle sammen :)

Det har vært skrevet og sagt så mye negativt i alle medier om året som nå er gått, om alle utfordringer i samfunnet generelt pga. koronaen osv. Det er jo forståelig så klart, men jeg vil ikke si så mye mer om alt dette nå. Jeg ønsker heller å fokusere på alle de gode opplevelsene ungene deres i barnehagen har hatt dette året, for de har det vært mange av! Jeg håper dere tar dere tid til å se på dagsrapporter og bilder som blir lagt ut på sidene våre underveis som viser dere noe av alt det fine vi opplever sammen med ungene deres i løpat av året. Det kan også være noe å ta fram nå etter en periode med julefri, og se på sammen med unga hjemme, tenke litt høyt sammen, reflektere og glede seg med, og forhåpentligvis se fram til å komme tilbake til barnehagen igjen etter nyttår.

Vi vil takke dere alle for et fint, spennende og variert år som har vært, og for et særdeles godt samarbeid året gjennom.

Minner til slutt om at vi fortsatt har de samme åpningstidene (kl. 6.45-16.30), og at vi fortsatt befinner oss på gult nivå hva smittevernet angår.

Vi tar med oss en liten gladsak her også på tampen: Naima som dere kjenner som vikar hos oss, er ansatt i en 40% midlertidig stilling på Ekorn fra nyttår. Hun er ei blid, dyktig dame full av omsorg og kunnskap,  som bidrar positivt inn i vår barnehage. Naima er utdannet barne- og ungdomsarbeider.

Da vil jeg på vegne av alle oss i barnehagen ønske dere alle et riktig godt nyttår!

Styrer.