Kultur for læring (KFL), info om spørreundersøkelse.

I forbindelse barnehagen sin deltagelse i prosjektet KFL i regi av Høgskolen Innlandet, er vi nå inne i siste år av prosjektet. Vi har vært med siden oppstarten i 2017, og prosjektet avsluttes nå til våren 2022. Dette er nå den siste spørreundersøkelsen dere skal delta på i dette prosjektet, for noen er dette helt nytt, mens for andre er dette kjent stoff. Vi ønsker at flest mulig av dere deltar, slik at vi som barnehage kan bli best mulig, for deres og fremtidige barn her hos oss.

Informasjonsskriv til foreldre- foresatte

Se info.

Samtykkeskjema og foreldreskjema blir utdelt i barnehagen i dag, fredag 22. oktober.

Frist for retur av samtykkeskjema, er satt til onsdag 27. oktober.

MERK: Det er forskjell på hva du som forelder til barn fra og med 3 år og yngre, skal svare på/gjøre, enn det foreldre av barn fra og med 4 år skal gjøre.

Takk for samarbeidet!

Styrer.