HARE 2023-2024

Haregruppa består pr. nå av 9 unger og 3 voksne. Her tar vi det neste steget fra å være de minste i barnehagen på Ekorn, til å utvikle oss videre og bli en enda mer aktiv del av campsystemet og husmannspedagogikken.

På Hare tilnærmer vi oss bruken og tilstedeværelsen i naturen gradvis enda mer enn på Ekorn, med mer utetid, samtidig som trygghet og omsorg fortsatt står i fokus. Vi er ikke ute for enhver pris! Gjennom året vil barna her ta steg for steg, og utvikle seg på alle måter i sitt tempo gjennom tilpassede opplegg på våre camper.

Her som på Ekorn, er vi ute etter å gi barna positive naturopplevelser, og derfor kan vi trekke inn om forholdene ute ikke gir grunnlag for disse positive opplevelsene vi er ute etter. Da kan vi ta med oss naturen inn, og få et godt utbytte av noe innetid også.

Det er et tett samarbeid med Ekorn.

Pedagogiske leder: Line Bekken.

Fagarbeider: Lise Østby.

Fagarbeider: Unni Romie.